lind.no
Kark
Utdrag
Kjelder og noter
Noter etter side
Noter etter emne
Frostatingslova
Kvad
Bibelen
Helgenar
Personar
Historie
Kart
Lenker
Alle sider
Korsvikaspillet
Kark   ( noter )
Roman av Idar Lind - Det Norske Samlaget 2000
 
Utdrag frå romanen (s 30):

Broder Ciarán snakka alltid når vi gjekk. Somme gongar stilte eg spørsmål om noko han hadde sagt, eller om ein fugl som vart skremt opp av stega våre, eller om Den heilage skrifta, men mest var det broder Ciarán som snakka. Ofte tenkte han nytt før munnen hadde gjort seg ferdig med det førre emnet, noko som gjorde at lærdommen kom i brå kast og overraskande samanstillingar. For meg vil det alltid vera ein samanheng mellom det å bløyte skinna i åtte dagar (det doble om vinteren) når dei skal bli pergament, og serafane (med seks vengar, to til å gjømme ansiktet med, to til å gjømme føtene med og to til å flyge med) som står ved Herren Guds tronstol og syng: Sanctus sanctus sanctus Dominus exercituum plena est omnis terra gloria eius.

Utdrag frå romanen (s 142):

Eg har ikkje gjort godt nok arbeid. Kanskje har eg ikkje vaska skinnet lenge nok, eller eg hadde for lite kalk i vatnet som eg bløytte det i. I åtte dagar snudde eg det tre gongar kvar dag, mens eg tenkte på serafane med seks vengar, to til å gjømme ansiktet med, to til å gjømme føtene med og to til å flyge med, som står ved Herren Guds tronstol og syng: Sanctus sanctus sanctus Dominus exercituum plena est omnis terra gloria eius.

Utdrag frå romanen (s 160):

Bergljot seier:
     «Dei er dine. Alle desse skinna er dine, til å skrive på. Vi har slakta alle årskalvane på Lade, og på alle gardar mindre enn ein dagsmarsj unna. Skinna er dine.»
     Brått er eg aleine i eit rom utan tak og veggar, einast himmelen er over meg. Omkring syng serafane: Sanctus sanctus sanctus Dominus exercituum plena est omnis terra gloria eius.

Jesaja 6.1-3

1 I det år kong Ussias døde, så jeg Herren sitte på en høi, høi trone, og slepet av hans kåpe opfylte templet.
2 Serafer stod omkring ham. Seks vinger hadde hver; med to dekket han sitt åsyn, med to dekket han sine føtter, og med to fløi han.
3 Og den ene ropte til den andre og sa: Hellig, hellig, hellig er Herren, hærskarenes Gud; all jorden er full av hans herlighet.

Vulgata (latin)

1:in anno quo mortuus est rex Ozias vidi Dominum sedentem super solium excelsum et elevatum et ea quae sub eo erant implebant templum
2:seraphin stabant super illud sex alae uni et sex alae alteri duabus velabant faciem eius et duabus velabant pedes eius et duabus volabant
3:et clamabant alter ad alterum et dicebant sanctus sanctus sanctus Dominus exercituum plena est omnis terra gloria eius

 

Copyright © Idar Lind (idar@lind.no) - Bibelsitat: Menighetesfakultetet